Gratis verzending, ruilen en retour met PostNL

Meest gestelde vragen


Kan ik veilig betalen bij Lataza?

Ja, je kunt veilig bestellen en betalen bij Lataza. Wij maken namelijk gebruik van een SSL-certificaat wat ervoor zorgt dat je persoonlijke gegevens of creditcard gegevens versleuteld verstuurd worden.

Op welke manieren kan ik betalen?

Lataza biedt diverse betaalmogelijkheden aan waaronder:

  • iDEAL
  • Achteraf betalen via AfterPay
  • PayPal
  • VISA, Mastercard en American Express
  • Maestro
  • MisterCash (voor Belgische rekeninghouders)
  • GiroPay en Sofort Banking
  • Vooraf betalen via overboeking

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Lataza is telefonisch bereikbaar op werkdagen op nummer 0594 - 641265 (ma. t/m vr. 9 - 17 uur) en 24 uur per dag via service@lataza.nl.

Waar vind ik productinformatie?

Klik op het artikel van je keuze. Je bevindt zich nu op de productpagina. Hier vind je o.a. de productbeschrijving en extra informatie over de laptoptas of sleeve.

Hoe weet ik of mijn laptop past?

De inchmaat van de laptoptas staat altijd vermeld. Daarnaast staat bij Extra informatie de afmeting van het laptopvak of de binnen afmeting van de laptoptas.

Kan ik ook producten vergelijken?

Jazeker, zowel in de productenlijst als op de productpagina kun je klikken op Toon in vergelijking. Kies de producten die je wilt vergelijken en klik vervolgens in de linker- of rechterkolom op Vergelijk.

Wat is de levertermijn?

Bestellingen die wij op werkdagen vóór 17:00 uur ontvangen (en betaald zijn en het product is voorradig), worden dezelfde dag verstuurd.
Op de productpagina staat vermeld wat de levertermijn is.

Wat is het voordeel van een lataza-account?

Met een account kun je sneller bestellingen plaatsen, omdat de gegevens al bij ons bekend zijn en heb je 24 uur per dag, 7 dagen in de week toegang tot je klantgegevens. Hier kun je o.a. direct zien wat de bestelstatus is en je kunt je gegevens wijzigen.

Betaal ik verzendkosten?

Wij verzenden al onze bestellingen gratis binnen Nederland en naar België en Duitsland, ongeacht de grootte van je bestelling. Zie onderstaande voor de tarieven van pakketzendingen naar overige landen.

  • Australie: € 25,- *
  • Bulgarije: € 20,-
  • Denemarken: € 15,-
  • Finland: € 20,-
  • Frankrijk: € 15,-
  • Griekenland: € 20,-
  • Italië: € 15,-
  • Kroatië: € 20,- *
  • Litouwen: € 20,-
  • Nieuw-Zeeland: € 25,- *
  • Noorwegen: € 20,- *
  • Oostenrijk: € 15,-
  • Polen: € 20,-
  • Portugal: € 20,-
  • Verenigd Koninkrijk: € 15,-
  • Verenigde Staten: € 25,- *
  • Zweden: € 15,-
  • Zwitserland: € 20,- *
* Houd rekening met eventuele invoer-, inklaringskosten en BTW als een product gestuurd wordt naar een niet EU land. Deze kosten zijn voor rekening van de koper.

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?

Ja, alle getoonde prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Kan ik ruilen als het product tegenvalt?

Ja, je mag het product binnen dertig dagen zonder opgaaf van reden gratis (binnen Nederland, België en Duitsland) retourneren of ruilen. Kijk bij Retourneren voor meer informatie.

Zakelijke en btw vrije bestelling vanuit het buitenland

Het is mogelijk om en een zakelijke, BTW-vrije bestelling vanuit het buitenland te plaatsen. Wij maken een account voor je aan waarmee je BTW-vrij kunt bestellen. Hiervoor verzoeken we je contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch, 0594 - 641265 (ma. t/m vr. 9 - 17 uur) of per e-mail (service@lataza.nl).

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Indien je als klant een klacht hebt over een geleverd product of over Lataza, kun je dit telefonisch kenbaar maken, 0594 - 641265 (ma. t/m vr. 9 - 17 uur) of per e-mail (service@lataza.nl). Doorgaans zal Lataza op werkdagen binnen 1-2 dagen reageren op je klacht.

Hoe lang zit er garantie op de artikelen?

Alle producten worden geleverd met minimaal één jaar fabrieksgarantie. Van een aantal producten is deze termijn langer of zelfs levenslang. Op de productpagina staat bij Extra informatie vermeld wat de garantietermijn is.
De garantie dekt geen oneigenlijk gebruik, normale gebruiksslijtage of schade door verkeerd gebruik van de producten.

Hoe maak ik aanspraak op garantie?

Ben je van mening dat je aanspraak kunt maken op de garantieregeling, neem dan contact op via service@lataza.nl met vermelding van de gebreken en het bestelnummer. Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je op om het op te lossen. Kijk bij Garantie voor meer informatie.