Vandaag voor 17:00 besteld, vandaag verstuurd

Vóór 17:00 uur besteld?

Als het artikel wat je wilt bestellen direct leverbaar is, dan wordt het artikel dezelfde dag verwerkt en de volgende dag bezorgd*.


Bestelling na 17:00 uur worden de volgende dag verzonden en de dag erop bezorgd*.


* De meeste zendingen worden op tijd afgeleverd. Houd er rekening mee dat het momenteel erg druk is en een zending vertraging kan oplopen.


De afleverdatum kan gekozen worden op de afrekenpagina mits alle artikelen in de winkelmand direct leverbaar zijn.


Bij het artikel staat vermeld of deze "direct leverbaar" is of een levertijd heeft.


Voor uitgebreidere informatie zie de pagina Verzending & bezorging.

Meest gestelde vragen


Kan ik veilig betalen bij Lataza?

Ja, je kunt veilig bestellen en betalen bij Lataza. Wij maken namelijk gebruik van een SSL-certificaat wat ervoor zorgt dat je persoonlijke gegevens of creditcard gegevens versleuteld verstuurd worden.

Op welke manieren kan ik betalen?

Lataza biedt diverse betaalmogelijkheden aan waaronder:

  • iDEAL
  • Apple Pay
  • in3 (in 3 keer betalen)
  • Achteraf betalen via AfterPay voor consumenten
  • Achteraf betalen via AfterPay voor bedrijven
  • PayPal
  • Mastercard
  • VISA
  • Maestro
  • American Express
  • Webshop Giftcard
  • KBC (België)
  • Belfius (België)
  • ING Homepay (België)
  • Bancontact (België)
  • GiroPay (Duitsland)
  • Sofort Banking (Europa)

Bekijk voor meer informatie de pagina Veilig bestellen en betalen.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Lataza is telefonisch bereikbaar op werkdagen op nummer 0512 - 202150 (ma. t/m vr. 9 - 17 uur) en 24 uur per dag via service@lataza.nl.

Waar vind ik productinformatie?

Klik op het artikel van je keuze. Je bevindt zich nu op de productpagina. Hier vind je o.a. de productbeschrijving en extra informatie over de laptoptas of sleeve.

Zijn de reviews over Lataza en jullie producten echt?

Ja, al onze reviews zijn echt en geschreven door klanten die een aankoop bij ons hebben gedaan. Wij zijn lid van de Thuiswinkel Organisatie en klanten krijgen via Kiyoh, een partner van de Thuiswinkel Organisatie, een uitnodiging voor het schrijven van een beoordeling.

Hoe weet ik of mijn laptop past?

De inchmaat van de laptoptas staat altijd vermeld. Daarnaast staat bij Extra informatie de afmeting van het laptopvak of de binnen afmeting van de laptoptas.

Wat is de levertermijn?

Bestellingen die wij op ma-vr vóór 17:00 uur ontvangen (en betaald zijn en het product is voorradig), worden dezelfde dag verstuurd.
Op de productpagina staat vermeld wat de levertermijn is.

Wat is het voordeel van een lataza-account?

Met een account kun je sneller bestellingen plaatsen, omdat de gegevens al bij ons bekend zijn en heb je 24 uur per dag, 7 dagen in de week toegang tot je klantgegevens. Hier kun je o.a. direct zien wat de bestelstatus is en je kunt je gegevens wijzigen.

Betaal ik verzendkosten?

  • Verzendingen binnnen Nederland en naar België en Duitsland zijn gratis bij bestellingen vanaf € 49,-. Voor bestellingen onder € 49,- wordt € 3,95 aan verzendkosten gerekend.
    Meer info over verzendkosten naar overige landen...

    Voor verzending naar overige landen worden verzendkosten berekend. Selecteer op de afrekenpagina het betreffende land, de verzendkosten worden dan getoond.

    • Australie: € 25,- *
    • Bulgarije: € 20,-
    • Denemarken: € 15,-
    • Finland: € 20,-
    • Frankrijk: € 15,-
    • Griekenland: € 20,-
    • Hongarije: € 15,-
    • Italië: € 15,-
    • Kroatië: € 20,-
    • Letland: € 25,-
    • Litouwen: € 20,-
    • Nieuw-Zeeland: € 25,- *
    • Noorwegen: € 20,- *
    • Oostenrijk: € 15,-
    • Polen: € 20,-
    • Portugal: € 20,-
    • Verenigd Koninkrijk: € 15,-
    • Verenigde Staten: € 25,- *
    • Zweden: € 15,-
    • Zwitserland: € 20,- *
    * Houd rekening met eventuele invoer-, inklaringskosten en BTW als een product gestuurd wordt naar een niet EU land. Deze kosten zijn voor rekening van de koper.

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?

Ja, alle getoonde prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Kan ik ruilen als het product tegenvalt?

Ja, je mag het product binnen dertig dagen zonder opgaaf van reden gratis (binnen Nederland, België en Duitsland) retourneren of ruilen. Kijk bij Retourneren voor meer informatie.

Zakelijke en btw vrije bestelling vanuit het buitenland

Voor bedrijven buiten Nederland is het tevens mogelijk om BTW vrij te leveren. Buiten de EU wordt geen BTW gerekend, ook niet voor particulieren. Voor bedrijven binnen de EU kan er op de afrekenpagina een BTW nummer ingevuld worden, deze wordt vervolgens gevalideerd en indien geldig wordt de BTW niet berekend.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Indien je als klant een klacht hebt over een geleverd product of over Lataza, kun je dit telefonisch kenbaar maken, 0512 - 202150 (ma. t/m vr. 9 - 17 uur) of per e-mail (service@lataza.nl). Doorgaans zal Lataza binnen twee werkdagen inhoudelijk reageren op je e-mail. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht krijg je van ons een inhoudelijke reactie. Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat, indien je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht, de klacht ter bemiddeling voorgelegd kan worden aan de Thuiswinkel, voor consumenten via de Geschillencommissie Thuiswinkel www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org. Consumenten kunnen tevens hun klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Hoe lang zit er garantie op de artikelen?

Alle producten worden geleverd met minimaal één jaar fabrieksgarantie. Van een aantal producten is deze termijn langer of zelfs levenslang. Op de productpagina staat bij Extra informatie vermeld wat de garantietermijn is.
De garantie dekt geen oneigenlijk gebruik, normale gebruiksslijtage of schade door verkeerd gebruik van de producten.

Naast de fabrieksgarantie is er ook sprake van wettelijke garantie. Kijk bij Garantie voor meer informatie hierover.

Hoe maak ik aanspraak op garantie?

Ben je van mening dat je aanspraak kunt maken op de garantieregeling, neem dan contact op via service@lataza.nl met vermelding van de gebreken en het bestelnummer. Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je op om het op te lossen. Kijk bij Garantie voor meer informatie.