Gratis verzending, ruilen en retour

Bestellingen in het weekend

Als het artikel wat je wilt bestellen direct leverbaar is, dan wordt deze op maandag verzonden en dinsdag bezorgd.


Bij het artikel staat vermeld of deze "direct leverbaar" is of een levertijd heeft.


Voor uitgebreidere informatie zie de pagina Verzenden.

Meest gestelde vragen


Kan ik veilig betalen bij Lataza?

Ja, je kunt veilig bestellen en betalen bij Lataza. Wij maken namelijk gebruik van een SSL-certificaat wat ervoor zorgt dat je persoonlijke gegevens of creditcard gegevens versleuteld verstuurd worden.

Op welke manieren kan ik betalen?

Lataza biedt diverse betaalmogelijkheden aan waaronder:

  • iDEAL
  • Achteraf betalen via AfterPay voor consumenten en bedrijven
  • PayPal
  • VISA, Mastercard en American Express
  • Maestro
  • MisterCash (voor Belgische rekeninghouders)
  • GiroPay en Sofort Banking
  • Vooraf betalen via overboeking

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Lataza is telefonisch bereikbaar op werkdagen op nummer 0594 - 641265 (ma. t/m vr. 9 - 17 uur) en 24 uur per dag via service@lataza.nl.

Waar vind ik productinformatie?

Klik op het artikel van je keuze. Je bevindt zich nu op de productpagina. Hier vind je o.a. de productbeschrijving en extra informatie over de laptoptas of sleeve.

Hoe weet ik of mijn laptop past?

De inchmaat van de laptoptas staat altijd vermeld. Daarnaast staat bij Extra informatie de afmeting van het laptopvak of de binnen afmeting van de laptoptas.

Kan ik ook producten vergelijken?

Jazeker, zowel in de productenlijst als op de productpagina kun je klikken op Toon in vergelijking. Kies de producten die je wilt vergelijken en klik vervolgens in de linker- of rechterkolom op Vergelijk.

Wat is de levertermijn?

Bestellingen die wij op ma-vr vóór 23:59 uur ontvangen (en betaald zijn en het product is voorradig), worden dezelfde dag verstuurd.
Op de productpagina staat vermeld wat de levertermijn is.

Wat is het voordeel van een lataza-account?

Met een account kun je sneller bestellingen plaatsen, omdat de gegevens al bij ons bekend zijn en heb je 24 uur per dag, 7 dagen in de week toegang tot je klantgegevens. Hier kun je o.a. direct zien wat de bestelstatus is en je kunt je gegevens wijzigen.

Betaal ik verzendkosten?

Wij verzenden al onze bestellingen gratis binnen Nederland en naar België en Duitsland, ongeacht de grootte van je bestelling. Zie onderstaande voor de tarieven van pakketzendingen naar overige landen.

  • Australie: € 25,- *
  • Bulgarije: € 20,-
  • Denemarken: € 15,-
  • Finland: € 20,-
  • Frankrijk: € 15,-
  • Griekenland: € 20,-
  • Italië: € 15,-
  • Kroatië: € 20,- *
  • Litouwen: € 20,-
  • Nieuw-Zeeland: € 25,- *
  • Noorwegen: € 20,- *
  • Oostenrijk: € 15,-
  • Polen: € 20,-
  • Portugal: € 20,-
  • Verenigd Koninkrijk: € 15,-
  • Verenigde Staten: € 25,- *
  • Zweden: € 15,-
  • Zwitserland: € 20,- *
* Houd rekening met eventuele invoer-, inklaringskosten en BTW als een product gestuurd wordt naar een niet EU land. Deze kosten zijn voor rekening van de koper.

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?

Ja, alle getoonde prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Kan ik ruilen als het product tegenvalt?

Ja, je mag het product binnen dertig dagen zonder opgaaf van reden gratis (binnen Nederland, België en Duitsland) retourneren of ruilen. Kijk bij Retourneren voor meer informatie.

Zakelijke en btw vrije bestelling vanuit het buitenland

Voor bedrijven buiten Nederland is het tevens mogelijk om BTW vrij te leveren. Buiten de EU wordt geen BTW gerekend, ook niet voor particulieren. Voor bedrijven binnen de EU kan er op de afrekenpagina een BTW nummer ingevuld worden, deze wordt vervolgens gevalideerd en indien geldig wordt de BTW niet berekend.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Indien je als klant een klacht hebt over een geleverd product of over Lataza, kun je dit telefonisch kenbaar maken, 0594 - 641265 (ma. t/m vr. 9 - 17 uur) of per e-mail (service@lataza.nl). Doorgaans zal Lataza op werkdagen binnen 1-2 dagen reageren op je klacht.

Hoe lang zit er garantie op de artikelen?

Alle producten worden geleverd met minimaal één jaar fabrieksgarantie. Van een aantal producten is deze termijn langer of zelfs levenslang. Op de productpagina staat bij Extra informatie vermeld wat de garantietermijn is.
De garantie dekt geen oneigenlijk gebruik, normale gebruiksslijtage of schade door verkeerd gebruik van de producten.

Hoe maak ik aanspraak op garantie?

Ben je van mening dat je aanspraak kunt maken op de garantieregeling, neem dan contact op via service@lataza.nl met vermelding van de gebreken en het bestelnummer. Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je op om het op te lossen. Kijk bij Garantie voor meer informatie.