Hoe jouw werktas de verborgen boodschapper van je bedrijf is

##nofi##hoe jouw werktas de verborgen boodschapper van je bedrijf is



Stel je voor dat je een bedrijf binnenstapt. De ontvangstruimte straalt professionaliteit uit met zijn moderne meubilair, warme verlichting en verse bloemen. De baliemedewerkers zijn netjes gekleed en stralen vertrouwen en expertise uit. Alles in deze ruimte ademt de identiteit van het bedrijf – wie ze zijn en waar ze voor staan. Maar wat als ik je vertel dat er nog een belangrijk element is dat vaak over het hoofd wordt gezien? Een element dat niet aan de muur hangt of op een bureau staat, maar dat direct bijdraagt aan de indruk die een bedrijf en dus jij achterlaat: de werktas.

In eerste instantie denk je misschien niet meteen aan een laptoptas of werktas als het gaat om de identiteit van je bedrijf. Maar juist deze tas kan een krachtig statement maken over wie je bent als bedrijf en waar je voor staat. Het is een verlengstuk van jezelf en je bedrijf. Een accessoire dat zowel functioneel als stijlvol is. Net zoals je bedrijfslogo, je website, je kantoorinrichting en je kleding, draagt ook de keuze van je laptoptas bij aan de identiteit van je bedrijf.

Straal kwaliteit uit

Als je als bedrijf kwaliteit wilt uitstralen, wil je natuurlijk niet gezien worden met een rafelende tas met gaten. Nee, je kiest voor een tas die vakmanschap en duurzaamheid ademt. Een tas gemaakt van hoogwaardig leer met oog voor detail, zoals de tassen van het Nederlandse merk Castelijn & Beerens. Het voelt niet alleen luxueus aan, maar straalt ook uit dat je als bedrijf kwaliteit belangrijk vindt. Met zo’n kwaliteitstas laat je zien dat je aandacht hebt voor detail.

Een sportieve uitstraling

Misschien bevindt jouw bedrijf zich in de sportieve hoek. Je bent actief, dynamisch en vol energie. Een laptoptas kan ook hierbij aansluiten. Denk aan een (rug)tas met een sportieve uitstraling, gemaakt van duurzame materialen die tegen een stootje kunnen. Het nieuwe merk VANBER met tassen van cactusleer sluit hier goed bij aan. Zo’n tas weerspiegelt de energie en het enthousiasme van je bedrijf. Het is een tas die perfect past bij mensen die altijd onderweg zijn.

Onthoud: corporate identity en huisstijl gaan niet alleen over logo’s, slogans, inrichting en kleuren. Het gaat om het creĆ«ren van een consistente ervaring en het achterlaten van een blijvende indruk. Een laptoptas kan een subtiele, maar krachtige rol spelen in dit proces. Het is een kans om je bedrijf op een unieke manier te presenteren, je identiteit te versterken en te laten zien waar je voor staat.




Hoe-jouw-werktas-de-verborgen-boodschapper-van-je-bedrijf-is/blog-corporate-identity-lataza

Vandaag draag ik de Berba San Remo in de levendige kleur mandarin uit ons Lataza assortiment. Deze hoogwaardige tas straalt kwaliteit en duurzaamheid uit en hiermee ook waar we als bedrijf voor staan. Het laat tevens zien dat stijlvol en zakelijk ook in andere kleuren dan zwart, cognac en bruin (de meest verkochte kleuren) mogelijk is.

Nieuwsgierig naar welke tas bij jouw bedrijf past? Bekijk dan eens de collectie van Castelijn en Beerens voor een klassieke uitstraling. Of de kleurrijke dames laptoptassen en trolleys van Gigi Fratelli. En ben je op zoek naar een combinatie van kwaliteit, zakelijk en een vleugje sportief? Dan vind jij vast een geschikte tas in de collectie van Burkely.

En wil je graag advies? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.